Wierd inlägg

Hej ni!
Här sitter jag uppe och bloggar mitt i natten. Idag var alla<3dag, hoppas alla fick en härlig dag, fast för mig är 14 februari bara en normal dag, ja faktiskt. Just nu så avensjuk på Andrea, hon är i Thailand, rider på elefanter, klappar apor, badar i havet, god speciell mat. Så avis så jag finner inga ord ;) 
Imorgon ska jag städa upp i mitt rum inte så stökigt faktiskt men behövs dammsuga och lite så! 
Sen ska jag öva t massa prov, nästa vecka kommer jag nästan bara plugga, har massa prov och denna gången siktar jag högt! 
Asså största dissen på Flabby Bird, kanske tråkigaste spelet som finns? Bra att de raderades på app store.
Jag har en överdrivet dåligt tålamod fast asså jag blir knappt arg när jag spelar det, lite konstigt eftersom jag tex skrev fel lösenord på swefilmer fast jag var bomb säker på att det absolut var rätt, så blev jag så arg så jag var väldigt nära på att få ett tangentbord mindre, men istället var de pennan som rök, bättre de. Förstår ni mitt tålamod då? ;)
Idag var en sån dag då jag typ ville lägga mig ner och vakna imorgon, fast vampire diaries räddade mig, får mig alltid på bättre humör, fast det dåliga är att det börjar ta över mig, haha. Skulle pluggat t proven idag men istället kollade jag på vampire diaries hela tiden, och det lät ungefär såhär "bara ett till" så lost, asså älskar de. Är på säsong 5 avsnitt 7 tror ja för er som undrar, och ni som inte kollat, vet ni vad ni har missat eller? Jag överger till om med PLL för detta haha.
Tänkte göra ett hissar och dissar inlägg imorgon, får se hur de blir med de, om ja hinner! 
Borde verkligen sova nu.
Men kan typ inte sluta skriva, hahahah
btw. Från de ena till det andra, visst är ändå allt detta ganska konstigt? Vi är människor, som har känslor, gör olika saker, får olika egenskaper, olika utseende och skapar mer och mer, ny telefoner och allt bara utvecklas mer och mer. Asså helt fascinerad (stavning?) historia is ma thing, älskar de, det är grymt kul och spännande! Och egentligen vilken sjuk värd vi lever i? Vi lever i hat och kärlek. Folk bedrar varandra snackar skit om varandra, folk gör sjukt dumma saker. Får man bete sig hur som helst? 
När jag kommer på en tanke så kan jag aldrig sluta tänka på den. Hade en fysik lektion en gång, och då sa vår lärare att det jorden körde 100 000 km/h runt solen och det tar ett år att snurra ett helt varv, det är typ ofattbart mycket, FATTAR NI HUR STOR SOLEN ÄR ELLER? Och tänk då hela galaxen. Nej men Gud vad jag tjatar, tror min hjärna kollapsar snart.
HAHAH nej men godnatt!
//Ebba 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback